Pomiń nawigację


wersja polska english version

3alink Tłumaczenia wyniki badania satysfakcji klienta 2010

Badania zostały przeprowadzone w dniach od 1 do 31 grudnia 2010 na grupie stałych klientów.
Dziękujemy wszystkim naszym Klientom za udział w badaniach i wysoką ocenę naszych kompetencji.
Dołożymy wszelkich starań, aby nadal rozwijać naszą firmę ciesząc się na dalszą owocną współpracę.
 
  • 69% naszych klientów poleciło nas innej firmie.
  • 93% ocenia ogólnie współpracę jako bardzo dobrą lub celującą.
  • 93% ocenia kwalifikacje naszych tłumaczy jako bardzo wysokie lub wysokie.
  • 96% naszych klientów twierdzi, że nasi pracownicy są profesjonalni i kompetentni.
  • 96% uznaje sposób składania zamówień za bardzo łatwy lub łatwy.
  • 99% naszych klientów twierdzi, że zamówienia są realizowane bardzo terminowo lub terminowo.
  • 99% naszych klientów uważa, że nasi pracownicy są bardzo pomocni i usłużni.

Najczęstszą odpowiedzią na pytanie co wyróżnia firmę 3alink Tłumaczenia na tle innych było stwierdzenie: „niezawodność”.

Jako najmocniejszą stronę firmy 3alink Tłumaczenia najczęściej podawano: „dobry stosunek ceny do jakości”.


Pełne wyniki Badań Satysfakcji Klienta 2010

Dla naszych stałych Klientów, w trosce o jak najlepszą ich obsługę stworzyliśmy program 3alink Partner. więcej o programie partnerskim
 
 
\
Projekt graficzny - Studio Otwarte
Logowanie
Newsletter